Müştəri həmişə birinci gəlir. Müştəri həmişə haqlıdır. Siz bu ifadələri əvvəllər eşitmisiniz, lakin çox güman ki, xidmət sənayesindəki müəssisələrə istinad edilir, çünki bu bizneslər uğur qazanmaq üçün yüksək müştəri məmnuniyyətindən asılıdır.


Bununla belə, sahibkar Steve Blankın fikrincə, hər bir biznes öz müştərilərinə daha çox diqqət yetirməlidir. Silikon Vadisi startaplarının bu əsas prinsipdən xəbərsiz olması səbəbindən uğursuzluğa düçar olduğunu müşahidə etmək, 1990-cı illərdə və 2000-ci illərin əvvəllərində müştərilərin inkişafı metodologiyasını qurmağa yönlənmiş Steve Blank-ı geriyə atdı. Startuplar nəzərə alınmaqla yaradılmış müştəri inkişafı metodologiyası müştərilərin tələbi obyektivindən məhsulun həyat qabiliyyətini qiymətləndirmək üçün bir üsul - çərçivə (Framework) təqdim etməklə müasir müəssisələr üçün dəyərli olaraq qalır.


Bir məhsulu bazara çıxararkən, bazarda erkən müştəri bazası toplamaq lazımdır. Bunun üçün insanların rəyini öyrənmək və müştəri profilini tapmaq üçün sorğu yaratmaq vacibdir.


Hər bir iş bir fərziyyə ilə başlayır, lakin müştəri inkişafı metodologiyası təklif etdiyiniz məhsul və ya xidmətinizi müştəri ehtiyaclarına ən yaxşı şəkildə necə cavablandıracağınızı anlamaq üzərində cəmlənir. Bu mərhələdə siz bir iş strategiyasını bir araya gətirəcək və sonra həm “problem” fərziyyənizi, ya da müştərilərin ağrı nöqtələri haqqında anlayışınızı, həm də bu ağrı nöqtələrini həll etmək üçün hazırladığınız həll yolu olan “məhsul” hipotezinizi sınayacaqsınız.


Bu fərziyyələrin hər ikisini yoxlamaq üçün aşağıdakı suallara cavab verin:


  • Müştərinizin ən əhəmiyyətli ağrı nöqtələri hansılardır?
  • Onları həll etmək üçün nə qədər ödəyəcəklər?
  • Məhsulunuz və ya xidmətiniz bu ağrı nöqtələrini həll edirmi?
  • Potensial müştərilər konsepsiyanızın onların ağrı nöqtələrini həll edəcəyinə inanırmı?


Müştərilərin profilini tamamilə araşdırma edib sistemi buna uyğun yığmaq və müştəri bazasını artırmaq lazımdı. Bunun real və doğru şəkildə aparılma üsullarından ən əsası www.allinus.az platformasından istifadə etməkdir. Sayta daxil olursunuz, məhsulunuzun həll yolu tapdığı problemi araşdırırsınız və həmin nəticələrə uyğun məhsulu inkişaf etdirib bazara çıxarırsınız.